I’m not saying being me is good..

I’m not saying living in my life is splendid..

But, what I’m gonna say is just have a taste a little bit of my life and tell me how it really is..

Hear my story..

Spill if you want and swallow if you like..

Shaff-story..is a tale..a taste of me~shaff

Thursday, December 27, 2012

Falling For Hamlet!

salam,


I love books. Okey. Itu memang dah judicially notice. Then one day about several months back saya nampak this one book dalam catalogue Kinokuniya…Falling For Hamlet. And once saya baca dua tiga line punye sinopsis kat dalam catalogue tu immediately saya yang terfalling for hamlet. I really want to read the book! Macam interesting sangat.

So, menapak lah ke Kinokuniya again dengan tujuan yang satu..just for Falling for Hamlet. Sampai je terus cari…and tak jumpa-jumpa…then terus tanya kat counter. Dapatlah assistance tolong carikan..tengok-tengok assistance cakap 'sorry, dah habis stock'…what? Sangatlah..selama ni cari buku apa pun ada je..time-time kesempitan dan mengidam ni jugak lah nak dihabiskan stocknya…huhu.sedih.

After that day, tiap kali saya melawat mana-mana bookstore mesti akan tercari jugak Falling for Hamlet tu. And sadly enough semua kedai nak terhabis pulak stocknya..memang sampai sudah saya tak dapat baca buku tu…sampai hati Hamlet..

Until this one fine day…I woke up early sebab ada breakfast date with my two besties and kitaorang lepak kat kedai breakfast until 10..so much for a breakfast..hehe. Then balik campus, singgah library cari buku untuk final exam..(yeah..sekarang tengah study week..), then singgah photocopy centre untuk photostat notes and print assignment..bila dah siap semua, then tetiba my sorang bestie ni cakap dia ada satu lagi benda nak print tapi saya tak boleh tgk…haha sangatlah kan..okey..fine.. ai tak tengok punye…so saya pun duduk lah berehat bawah pokok nun dari tempat photostat tu.

Lama pulak dia print kan…tapi sebab ai dah diberi mandat untuk tak tengok so takder la nak gi tanya kenapa tak siap-siap lagi..tengah saya membelek dan menelek notes-notes yang photostat tadi tiba-tiba datanglah kawan saya yang sorang ni bawak dua bundle besar kertas yang dah siap compiled. Baru nak tanya notes apa yang tebal sangat dia print tetiba…tadaaaaa!!!!! Bundle tebal itu berada di atas riba saya and bundle itu bertajuk FALLING FOR HAMLET!!!!!  Aaaaaahhhhhh!!! (okey, memang ai jerit kat situ…haha).

Seriously! Ini serious! Falling for Hamlet kat depan mata saya sekarang!!  Awwwwww…soooo sweeettt kawan saya ni…dia printkan the e-book version of Falling For Hamlet untuk saya and tulis notes kat dalam tu 'enjoy reading'….terharunya…who cares about all the bookstores yang selalu nak menghabiskan stock buku..ai ada bestie yang love me enough sampai sanggup search and printkan the book for me! Jelous enough? Haha. Memang rasa nak brag all the way..terima kasih kerana menjadikan hari ini bahagia…=) saya dapat benda yang saya dah cari berkurun lamanya dalam sekelip mata..Alhamdulillah.






p/s: thanks so so so much babe!! I'll treasure it well=)

regards,
-shaff-

No comments:

Post a Comment